Thursday, April 11, 2013

ALKISAH ketua kelas kena buli

Assalamualaikum:)

WAAAAaa.. sekarang da berleluasa pasal video buli rakan sekelas ni.. 
bukan nak mengaibkan..tapi sebagai pengajaran untuk adik2 yang kat luar tu..



Menurut apa yang ak baca larhh..
kesnye bermula pasal KETUA KELAS TUUU(si mangsa) report kat cikgu pasal SI GENG PELAKON JUVANA (si pembuli) ni bawak henpon..
Disebabkan xpuas hati punya pasal kann..
tu yang hempuk si mangsanya..
AISSHHHHH...
da la buli..
rakam pulak..
pastu tersebar..
hambek koooo!
KAN DA KENA TANGKAP!
lain kali..pergi sekola tuuu..
cari ilmu..
belajar ea adik2..
bukan pergi karate anak orang:)
kalo rsa nak sangat taekwando ker..silat orang keee..
masuk je persatuan silat je kat sekolah:)


semoga perkara ni dapat dijadikan iktibar bagi pelajar yang suka membuli ni..


ni video sengal:)
sempat ea korang wat parody..
senget=.=''

2 comments:

  1. padan muka diorg.... masa dulu2 buli2 pun tetap geng... ni buli membunuh ni....

    ReplyDelete
  2. hope dapat jadikan pengajaran buat dorang

    ReplyDelete